...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Chci vám něco osvětlit...

Chci znát váš názor na mě.
Zajímá mě, co si myslíte o mně, alias o Ann~e. Jde jen o princip. Ze slušnosti bych některým z Vás nikdy nenapsala pravdu. Na některé mám totiž prostě takový názor, že to slušně vyjádřit nelze. Nikoho tu jmenovat nebudu.

Nejsem naštvaná, nebojte :D

To já jen proto, že když jsem před rokem(nebo spíš víc) měla ještě svůj blog(ostatně teď ho mám zase), vždycky jsem byla 80% lidí(z těch, co vědělo, že jsem) hrozně nesympaticka. Zbylejch 20% se skládal z těch, kterejm sem byla ukradená(většina) a z kamarádů(těch bylo výrzně méně).
Já fakt nevím proč.. asi proto, že jsem namyšlená k*áva, která stojí jen o vysokou návštěvnost, bejt oblíbená... nebo co já vím.
Jen vím, že spousta lidí měla předsudky... že spouta lídí mě neměla ráda.
A to že to byly většinou jen předsudky dokazovalo i to, že lidé, se kterými jsme si třeba psala na icq(nebo skype, přes komentáře...), mě brali a třeba i měli rádi.
Je jasné, že se nemůžu líbit všem, tak to prostě chodí.

Tak bych jen chtěla, abyste napsali svůj názor. Klidně krutě, zle.
Ne vaše blogy vám nadávat nebudu- sma jsem to chtěla.

PS. Připadám si trochu jako takové ty holky, co mají BlOgÍshEQ pLnÝ SvÝcH UžáÁáSŇoUčKýCh PhOtEšEQ a TrApŇoUšQýCh ViDeÍ. Tyhle holky totiž mají i rubriky na napište svůj názor na mě. Ale já jen chci vědět pravdu.. jen málokdo se jí odváží napsat.

Žádné komentáře:

Okomentovat