...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Jelikož a protože..

Jenom tak se ozývám..
Jsem poslední dobou mimo. Mám chuť sem něco napsat, ale nevím co. Nestalo se toho málo, ale já nedokážu..
Chci napsat povídku, mám nápady, ale vyklube se z toho vždycky jen katastrofa.
Chci vytvořit grafiku, ale nemám zrovna tu správnou náladu..
Tak že jen říkám, že budu pryč... zítra odjíždím, ještě tu budu, pokusím se napsat článek..

Edit 9.10.2010 Ne, nejde o článek o tom, že nevím co psát. Ne, nejde o článek, že jedu pryč. Ne, nemáte mi poradit, co přidávat. Je to článek vyjadřujcí mé pocity v tenhle den, v tuhle chvíli. Byla to chvíle ničeho. Ač inspirována, nebyla jsem schopna tvořit. Možná, že píše: Nevím, co sem napsat. Spíš by to ale mělo být: Nevím, jak to napsat. Proto tady ten článek nechávám, ať už se Vám nezdá. Patří to k mému blogu, k mojí osobě a až si jednou budu tenhle článek číst, něco mi dá, něco mi řekne.

Žádné komentáře:

Okomentovat