...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

I love rainy days...

Ano, miluji deštivé dny.
strange-person.blog.cz
Mám ráda déšť, ráda se v něm procházím. Miluji bouřku, tu temnotu, její tajemství. Mám ráda, když přijdu promočena domů, když si uvařím kafe a zabalím se dodeky... když mám ten pocit, že tohle je ta správná doba na to se zachumlat do deky a nic nedělat, jen poslouchat déšť. Miluju bouřkovou noc, když místo spání jdu v noční košili a s mokrými vlasy k oknu a koukám se, jak prší, jak blesky rozsvěcují oblohu..
strange-person.blog.cz
Mám ráda, kdy mi déšť dopadá na holou kůži, když mi slepuje vlasy.. Když vítr ohýba stromy, déšť mě řeže do obličeje..
Mám ráda tu hudbu, kterou hraje společně se skly oken u domů, aut, autobusů, tramvají..
Mám ráda tu svěžest krajiny po dešti, tu vúni, která mi tak připomíná jaro..
V takovou chvíli přemýšlím nejraději. Napadají mne možná smutné myšlenky, ale to k tomu patří. K dešti, kdy celý svět je rázem šedivý a přesto krásný. Kdy je na ulicích prázdno a jen blázni jako já zůstali stát, jako by se čas zastavil..

Jsou to chvíle, kdy se probouzejí moje sny a touhy. A já se rozhoduji, co udělám nebo neudělám.. věřte, že i při tomto krátkém dešti jsem učinila další rozhodnutí, které se Vás možná týká, možná ne.

Yes, i love rain. But i love you more than rain.

Žádné komentáře:

Okomentovat