...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Deset věcí, co mám nejraději.

Pravidla:
1. uvést, kdo tě do hry pozval
2. vyjmenovat 10 věcí, které máš rádTohle pravidlo bývá trochu problém, jak vidíte, já ho porušila. Pozn. AnneTuto poznámku smažte!
3. prostřednictvím komentáře pozvat dalších 10 osob do hry

Mě do hry pozvala Lowiska.
1. Rodinu, přátele. Není moc co dodat. Opravdových přátel je opravdu tak málo, jak jen může být a o to víc si jich vážím. Část rodiny nespadá do této skupiny, důvody jsou různé.
2. Focení. Baví mě. Kdykoliv, kdekoliv. Jen mi chybí model(ka), ale kdo by mi jím stál? I takhle se lidi koukají na mě s foťákem v ruce divně. ZVlášť, když stojím ve křoví :D

3. Hudbu. Uklidňuje, pomáhá, uvolňuje... každá písničky nebo skladba má nějakou náladu a tu na mě přenese. Většinou jde o smutnou nebo "mocnou" hudbu, ale najdou se i výjimky. Ostatně výjimka potvrzuje pravidlo.

4. Čtení, psaní. Čtu kdykoliv a kdekoliv(s výjimkou auta a dálkových autobusů: dělá se mi špatně) a prakticky cokoliv. Bez čtení ani ránu, už odmala jsem nikam bez knížky nejela.
Psaní používám na vypsaní z pocitů, které mám. Tyhle povídky jdou do koše. Když mám nějakou náladu a k tomu náladu na psaní, vznikne z toho něco, co uložím(popřípadě zveřejním n BLOGu)

5. Snění, přemýšlení. Snít mi dovoluje žít a přemýšlení je výplň chvil, kdy není coby. Kdo nepochopil, nepochopí.

6. Zimu. Sněhem obalené stromy, Vánoce. ALe nemám ráda, když není sníh, to pak už rači léto, ale to je na mě moc horko.

7. Kamarády, známé. Jde o ty, se kterými se bavím. Je jich podstatně víc než přátel a je zde také podstatně víc faleše.

8. Vtípky, vtipné poznámky. Nejraději ty s ironií nebo skarkasmem, samozřejmě. Sousty lidí ale sarkasmus či ironii používat neumí a ani nedokážou pochopit. To je pak problém, když vás všichhni berou vážně. JIné vtípky ale taky přijdou k chuti :)

9. Čokoládu. Ať už pevnou nebo tekutou, ať už bílou nebo černou, hořkou nebo mléčnou, s náplní i bez. Čokoláda přijde (skoro) vždycky k chuti.

10. Déšť a bouřku. Krásu a magii to v sobě skrývá. Procházet se deštěm? Přímo miluji. Když se zatáhhne a je tma jak v noci? Miluji. ZVlášť krásné je to v listopadu ♥
Není seřazeno dle oblíbenosti!
Koho zvu?
Já nevím, koho pozvat a tak zvu všechny, kdo chtějí. Přednostně však Tatarkaz, Annie, popř. Sophii a Issynku.

Omlouvám se, že nepíšu. Jsem poslední dobou hrozně líná.

Edit: Udělal jsem design, je to takový malý projekt, možná se dozvíte zítra, uvidíme. Pak jsem psala povídku, ale to vás nemusí zajímat, protože je to vlastně ts komix, už několikátý, jaký píšu, ale ty já nezveřejňuji, za prvé většinou bývají trapné a za druhé se mi nechce. A za třetí sem to míchat nebudu, tak že smůla.

Edit2 Každý den mi věnuje pár úsměvů, pár pohledů. Co říká kamarádům, říká mně a když něco říká všem, kouká po mě. Pomáhá mi a občas zi ze mě dělá legraci. Co to znamená?
Jako bych ani netušila...
Edit3: Mám zase antibiotika, jsem doma. :-/ :(

Edit4: http://house-of-darkmess.blog.cz/ tuhle adresu si musím uložit :D já jí jinak zapomenu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat