...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Emma Watson má depresi!

Kdo se dá nachytat na nadpis? :P
Ne, Emma Watson depresi nemá(nebo já o ní nevím), jen já neudělala zrovna veselé avatary. Teoreticky měly být k layoutu s Emmou, ale ten je veselý, tak že by se moc nehodily a za druhé tu není žádná grafika až na ten jeden volný layout. Ten první je strašný, zbylé dva projistotu nekomentuji(ale líbí se mi víc než tten první :P)...

strange-person.blog.cz
strange-person.blog.cz
strange-person.blog.cz








© |Ann~e |strange-person.blog.cz .

Používej, neupravuj, uveď zdroj!

Omylem jsem špatně uložila avatary, tak že jsem je předělávala...

Jinak jsem na icq i na blogu... ale na icku vám odpovím :P

Edit# Bylo na čase si přidat FS :P

Žádné komentáře:

Okomentovat