...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Zajímavý lidé...

Zdravím všechny návštěvníky.
Dnes se věnuji lidem, které neznám, ale zaujali mě.

Slečna s "vyretušovaným" obličejem.
Jela jsem zrovna autobusem a jako obyčejně jsem zkoumala spolucestujcí. Zaujala mě jistá slečna, mohlo jí být něco mezi 15-20 lety, přesně si to nepamatuji. Měla dlouhé, tmavé vlasy a hnědé oči. Trochu výraznější nos, který z ní dělal velice zajímavou dívku. Byla namalovaná. Na tom není nic divného, dnes se malují holky v deseti, jenže ona na sobě měla asi tunu make-upu. Když si někdo zamaluje pupínky, použije trochu toho líčení, tak mi to nevadí. Ale čeho je moc, toho je moc a tohle bylo přespříliš. Z velice krásné slečny se stala tuctová holka.

Žena s brýlemi
Stmívalo se a bylo to v autobuse. To je vše, co si pamatuji. Na zadním sedadle naproti mě seděla slečna, trochu starší, než ta minulá, ale ne o moc, typovala bych jí něco pod 25. Vlasy hnědé, dlouhhé, rovné. Kalhoty do zvonu a tričko. Oči měla skryté za brýlemi. Ty brýle jí ale slušely. Bez nich by byla... no sice ne obyčejná, ale rozhodně takhle vypadala lépe.

Částečně ostříhané vlasy...
Vlasy obarvené na červeno-hnědo- zrzavou. Dlouhé pod lopatky. Oblečení tmavé, batikovanou(nebo tak vypadala) tašku, oblečení v tmavých barvách. Na pravé straně hlavy měla vlasy ostříhané na krátko. Vypadalo to velice zajímavé a slušelo jí to. Asi by mi bylo těch vlasů líto, ale tak co, za čas jí zase dorostou. Pleť měla bledou, oči tmavé. Ze všech tří slečen mě zaujala nejvíce. Když vystoupila z asutobusu ještě jsem se za ní dívala.


Už je to dlouho, co jsem se neozvala, vím. Řas byl, ale dokopat se třeba k úpravě fotek nebo napsání článku, to ne. Uff. možná se někdy vyjádřím k aktualitám v AK, zveřejním fotky, dám sem recenzi na knížky... v současné době mám na počítači hned dvě zhodnocenéé knihy, tak pokud by byl zájem...
Jsem tady i na icq, na emailu, na facebooku...

Anne

PS. Můžete hlasovat pro mě a Pixie Lott Tady. Díky :) Ale pokud chcete hlasovat pro někoho jiného, tak samozřejmě, já v minulýchh kolech hlasovala taky pro někoho jiného než pro sebe :D :)

Žádné komentáře:

Okomentovat