...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Hlášky, vtipy a deník :)

Zase zdravím!

Hlášky...
,,A tam nám, s hlasitým dupáním, zemřel průvodce." Tuhle mám nejraději. Neřešte, k jaké je situaci nebo kdo jí řekl. Každopádně je "pravdivá" :)

,,Sundali jsme si oči..." Přeřek. Tohle se mi taky líbilo:)

,,V první ruce jsem držel provaz, ve druhé baterku a ve třetí papírek."

A: ,,Co máme za úkol?"
B:,,Něco s tou periodickou soustavou prdků..." Zbožňuji :D

Vtípky

A:,,Tobě zemřela matka? A jak?"
B:,,No, když rodila mou starší sestru." Trochu černého humoru.


Ot: Kdo vydrží déle v hladomorně: najezená, ošklivá tlusťoška nebo hladová kráska?"
Od: ,,Kráska, kočky mají devět životů!" Staré :)



A jak bylo dneska? Petřínově :D
Byly jsme tam s mamkou. Vtrazili jsme v 1 hodinu směr Petřín. Ne, že by se mi chtělo, ale tak zase chtělo to jít ven a navíc úžasná příležitost fotit! Tak že se šlo. Dorazili jsme tam asi minutu před odjezdem lanovky a tak jsme neváhlay a nastoupily. Při cestě jsem se snažila něco nafotit, ale buďto to bylo maznuté a nebo s odrazem skla. Tak že z toho nic nevylezlo. Když jsme zastavili, šlo se ven a okamžitě fotit. Fotila jsem růže, ale na jednu prostě foťáček ne-a-ne zaostřit. Pořád ostřil pozadí a na růži ne. Nakonec jsem se na to vykašlala. Pak jsme šli na děttské hřiště. Mamka mě fotila. Na některých fotkách se tvářím naprosto... :D (usměváček mluví za vše :)) Ale měly už jsme hlad a tak se šlo k občerstvení. Nehorázně drahé to tam je. Pamatuju si, jak jsme se spolužačkou (asi 2 roky zpátky?) byly naštvané, jak je to tam hrozně drahé :D. Hezky jsme si notovaly. No nic. Po obědě jsme vyrazily do bludiště. Nejdřív jsme se smozřejmě prohlížely v zrcadlech :D Kdo tam byl, ví :) Nejlepší :D Pak bludiště. Před náma tam šli nějací cizinci a to byste nevěřili, jaká byla sranda :D A pak se šlo do kavárničky. Čajíček(výborný ♥) a ovocný košíček.
Vydaly jsme se na výstavu Cimrmana. Některé věci se mi líbily ♥ :D A šlo se. Dolů z Petřína je to přece jen ještě kousek cesty a chtěly jsme dorazit domů za světla. Já hrozně zdržovala focením(Těšte se, fotky vás doslova zavalí, muhehe :D), ale nakonec jsme slezly na ulici. A já ZASE zdržovala focením. Ale mamka taky fotila. I když výrazně méně než já :) Nakonec jsme zašly do kavárničky, kde pracují postižení lidé (TADY). Pracuje tam taky jedna mámina známá. Tak že kdybystte měli cestu kolem, stavte se :) Přispějete tak postiženým lidem. Daly jsme si čokoládu a kafe. A koupily šátek. Jejich tvorba :) Je krásný ♥ A jelo se domů.
Tak že tak. Dnešek byl super :)

PS. Jsem v AK.

Žádné komentáře:

Okomentovat