...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Jak skvěle se doplňují myšlenky a slova...

Svět se zatočil a já to pochopila. Pochopila jsem, že už nechci nic víc než tebe. Padla jsem a přála si, aby ta píseň nikdy neskončila. Ale čas si to nepřál. Jediný, kdo mne mohl zastavit. Ale nemohl zahojit rány. Pálí. Ale já chci aby pálily. Neboť bez nich by ta chvíle byla pryč. Nenávratně pryč.
Píseň skončila. A já ji pořád slyším. Němou a beze slov. Možná to není píseň, ale to je jedno. Usínám. Zmatená a vyděšená a přesto šťastná...

Sklopila oči.
Svět se zatočí.

Už dál nemůže.
Kdo jí pomůže?

Svět ztichl.
A on zpychl.

Není už naděje...
Ptáček zapějě.

Pod rouškou noci,
není jí pomoci.

Žádné komentáře:

Okomentovat