...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

čtvrtek 24. listopadu 2011

Mám náladu na Vánoce.

Zdravím.
Možná si ještě pamatujete, že jsem takhle kdysi začínala všechny články. Tedy pozdravem. A chci to obnovit, líbilo se mi to.
Každopádně mám neskutečně Vánoční náladu. Chci balit dárky, vyzdobit byt, péct cukroví... jémine. O to víc bych se měla snažit, jít uklidit a pustit se do práce.
Taky tak nesnášíte Santu? Mám ho ráda v těch americkejch(jo, já vím, že to je hnusný) filmech a tak, ale když jdu domů a někomu na balkón leze pomalu dvoumetrový Santa... Já byla vychována při Ježíškovi. A tak to i zůstane.
Řekněte NE Santovi!

Ten článek je moc krátký. Jsem  nemocná. A nemůžu spát. To na prodloužení. Mám hlad. Toť můj status. Dělám projekt na zemák. Už se s tím patlám několik hodin a připadá mi, že jsem se nikam nedostala. ALe je to zábava. Mám dojem, že mi určitě nebude fungovat flashka. A určitě budu mít prezentaci ve třídě. A tam nejde mail. Jsem naštvaná. A je mi blbě od žaludku. Jdu lovit něco k jídlu.

Zdar.

1 komentář:

  1. Santa (aneb Satan; stačí přehodit jen pár písmenek a známe jeho pravou tvář :D) mi už také leze krkem. Podívej se na http://anti-santa.cz/ nebo na film Ďábelský Santa (http://www.csfd.cz/film/185830-dabelsky-santa/).

    OdpovědětVymazat