...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Peklo.

Muhehe. Jsem opět mírně mimo. Vážně. Všimli jste si někdy toho, že když se vám někdo nelíbí a vy se líbíte jemu, tak si toho hned všimnete a když se líbí vám a vy jemu, tak si nevšimnete ničeho, pomalu ani, kdyby vám to řekl? Hehe. máte rádi oči? Já taky. Koho se ptám? Asi sama sebe. Takže mám EHm. Hurá, Vánoce.

Promň, nejsem schopna napsat souvislý text. Takže..... co je zač tahle... grafika? Původně začátek designu. Jenže... nelíbilo se mi to. Takže... jsem nechala jsen ten pekelný začátek(mělo to býti podzimní, takhle osamoceně je to jenom peklo :D Ale můžeto býti cokoliv, fantazii se meze nekladou) a je z toho podklad. Rozměry to má na vršek designu, může to být cokoliv. Řekněmě, že je to textura. Nežádám nic, jen při neexistujícím použití prosím o zdroj... ale holt... nevydávat za své.
Prvnía nejlepší varianta. Tu mám nejraději.
To jsou takové krvavé vlny, řekla bych.

BYla ještě třetí, ale to byla nekvalita jak se patří, takže měla smůlu. Tak sbohem.

Žádné komentáře:

Okomentovat