...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Layouty

strange-person.blog.cz
Nepovedený, jednoduchý. Ale i tak nebyl hotov za 1 minutu. Na layout se koukněte tady.
Za minulý článek se omlouvám, jen sem se potřebovala vypsat, vypovídat.
Nejsem na tom nejhůř ze všech, to vím sama.
Nálada už je teď lepší- mám to za sebou.
Tak zatím!

strange-person.blog.cz
Žádné avatary, žádné bonusy prostě nic. Náhled je tady. Docela se mi líbí, ale prostě mi to poslední dobou nejde, tak že hrůza hrůzoucí...




strange-person.blog.cz
Jsem z něj nadšená asi jako provozovatel obchodu ze zloděje. No, mohlo to být horší :) Kristen to na té fotce hrozně sluší :*
A kde tu hrůzu najdete? No, ta je tady, jak jinak :-/.
No nic :)
Jinak jsme dneska byly na výletě, tak že mě pěkně bolely nohy, argh :/ :P

-A hlavní věcí je layout. Už jsem ho dělala dávno. Je až pro leden. ale to se ztratí :D Takža tadyhle. A ke stažení zatím

TADY

Kopírovat max. se zdrojem strange-person.blog.cz! veškeré dotazy směřujte na strangeperson@seznam.cz.

Tento layout byl vytvořen pro jistou slečnu, tu ale blog nebavil a tak ho opustila. Prozatím je layout k dispozici tam. Naprosto ohavné šílenství, splácané za 10 minut a snad ani to ne. Naprosto se mi nelíbí ty obrázky. Barevná kombinace ano, ty jakoby "oobláčky podél stran taky, ale to je vše. No nic, dál vás už zdržovat nebudu. Layout je tady!

strange-person.blog.cz
Ten avatar nemá s layoutem nic společného. Jen jsem něco plácala v PS. A ten layout? Původně pro tenhle blog, nakonec jsem ten program nepřipravila. Jedině ty dvě fotky. První článek z 24 plánovaných. No nic. Tak tady vám ho dávám ke stažení. Obrázky ©&©

Náhled

Stahuj!


Nebo na email strangeperson@seznam.cz.

Layout původně patřil jiné slečně(z "reálu"), ale ta s blogem skončila, tak nač ho mít strčený v šuplíku? tady ho máte v celé jeho kráse.





Žádné komentáře:

Okomentovat