...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Retro

Ahoj, jak je?
strange-person.blog.cz
strange-person.blog.cz
strange-person.blog.cz
strange-person.blog.cz
Kopírujte jenom se zdrojem! Není tolerován zdroj for you! JÁ jsem autorkou a tak na mě odkazujte! Taktéž bych byla ráda, kdybyste udali zdroj fotek použitých na grafiku. Není to povinné, pak ale ze případné problémy ručíte sami!http://charlotte28.deviantart.com/

Sakra, já už nechci mezery. Jak to, že jsou tu mezer!y? :D Nechci mezery! Jak na nemezery mezi obrázky?
Edit. Jdu koukat na Hannu montanu, ať vím, co to vlastně nenávidím :D Doufám, že to nedopadne jak s Camp Rockem...
Eedit2. Ne nedopadne.
Toto je dokonalé ↑ ♥ Moje drahá a jedinečná Pixie ♥
Edit3. Asi s tím seknu! Fakt že jo.

Žádné komentáře:

Okomentovat