...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Singatury| I love...

Hi, my friends...
strange-person.blog.cz
© strange-person.blog.cz, photos by ©&© Používej, neupravuj, udej zdroj, bevydávej za své! Vhodné do článků.
strange-person.blog.cz
© strange-person.blog.cz, photos by © Používej, neupravuj, udej zdroj, nevydávej za své! Vhodné do článků.
strange-person.blog.cz
© strange-person.blog.cz, photos by © Používej, neupravuj, udej zdroj, nevydávej za své! Vhodné do článků.
PS. Poslední dobou hodně přidávám ke článkům hudbu. Proč? Je to totiž hudba, při které ten článek píšu, nebo vytvářím grafiku. Dneska to byla Rihanna, která mi zapůjčila píseň.
PSS. Na všechny 3 singatury byly použity 2 fotky :)

Edit. Zítra jedu na chatu, ale nebojte, někdy mezi 9-10 ráno se tu ukážu :) Grafiku asi žádnou nevytvořím, leda by mi bylo povoleno stáhnout si PS. Jdu si poslat něco na maila, ať můžu zveřejnit aspoň něco málo. V blízké době nečekejte nic jiného, než singatury. Moc inspirace nemám :D

Edit.2 Jsem tu už od půl devatý,ale k počítači jsem se dostala až teď. Videa nejdou přehrávat a sluchátka chybí úplně. Jde to všechno pomalu a na odkazy musím kliknout 2x nebo 3x. Jsem tady a možná se připojím na icq. Případné dotazy do komentářů. Na emailu mám něco grafiky, možná npřidám. Zima je tu hrozná. Grr. A kabel od foťáčku doma a tak plánované přidávání fotek nebude. Prostě se nekoná. Vaše rozmrzelá Anne, ve čtvrt na osm večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat