...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Tak jo. Děs běs.

Rozvrhy už máme. A to znamená špatnou zprávu pro vás.
strange-person.blog.cz
A já tu moc nebudu. Nejlepší vyučování máme v úterý, ráno mají totiž tělocvik kluci a mi jdeme až na 3 hodinu ♥, tak že se tu někdy asi stavím ještě před školou. Po vyučování mám ale ještě hudebku a domů dorazím až v 6 večer. Možná se tu stavím před tím, ale jen na chvilku.
Pondělí děs běs, ale díky tomu žádné kroužky. Nevím, kdy dorazím, ale počítám s tím, že tu nebudu, možná večer na chvilku, když nebude moc učení.
Středa? Ne, ani se neptejte. Snad ještě horší než pondělí, taky nevím, kdy se sem dostanu a jestli vůbec.
Čtvrtek je trochu lepší. Asi se tu stavím i odpoledne. Možná budu mít kroužek, ale asi ne, domů bych se dostala až v 8 a jelikož tohle už jsem několikrát zažila a vždycky to krachlo, tak pravděpodobně nic.

A pak jedna dobrá zpráva.
strange-person.blog.cz
Pátek je nejdokonalejší. Hrozně krátké vyučování(něčekaně) a ještě z toho většina hodi
strange-person.blog.cz
naprostá pohoda. Odpoledne žádné kroužky, jen zítra jdu na půl hodinky do hudebky, tak tu budu až později. To je provás(doufám) dobrá zpráva. Taky je pak víkend, tak že klídek a pohodička. Další dobrá zpráva je, že můžu chodit spát až někdy mezi 10 a 11, když už budu hotová, tak že tu můžu být celkem dlouho. Pak už musím do postele(blbý prosklený dveře! :D), spát ještě ne.

Příští týden tu nejsem, vrátím se v sobotu, možná se tu ukážu až v neděli, uvidíme. Ale těším se, budu mít čas na E., temhle týden byl jen dneska, zítra spolu moc hodin nemáme :-/ :)

Dneska nic moc, učebnice a tak :)

Edit jsem ve škole na počítači, mám přestávku na oběd. Za chvilku musím.

Ann~e

Žádné komentáře:

Okomentovat