...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Bez photoshopu. No super. Aha, tak už nic.

Nasraná.
Tak se rozhodnu, že konečně vytvořím zase grafiku, kliknu na photoshop a... nic. Zkoučím to přes složku i start a nic.
Ehm, tak už nic, stáhla jsem ho znovu a funguje normálně :D
strange-person.blog.cz
No, posledních pár dnů jsem byla u babičky. Co se tam dělo?
No.. v neděli jsem přijela a s dědou diskutovala o fotografování. On totiž fotografoval 60 let a byl profesionální grafik. a hrozně ho baví s někým diskutovat(nebo se spíš s někým hádat? :D Nejčastěji s mým bratrancem). Pak jsme se byly podívat k tetě, dělají novou podlahu(kachličky). Je to krásný, ale práce s tím mají až nad hlavu. A do toho ještě malovali babičce a dědovy koupelnu, tak že koupelna byla použitelná jen ráno, večer a v poledne. Umyvadlo je na záchodě, ale mýdlo bylo v koupelně a občas bylo docela těžké se k němu dostat :D.
pondělí jsem dopoledne vyspávala, odpoledné hrála s babičkou Carcassone Hrad, 2x jsem vyhrála, jednou mě porazila babička(i když jseem jí hodn pomáhala, ale což, když na to nevidí... :-/). Večer jsem se domluvila s tetou, že jí pomůžu s úklidem koupelny, až to dodělá.
strange-person.blog.cz
Pak přišlo úterý. Babičce nebylo dobře, tak že jsme nakonec nehrály nic. S dědou jsme koukali na dokument o zvířecích mláďatech, bylo to zajímavé. A večer přišla ta "vytoužená" práce(ale vydělala jsem si 200 :D). Tak že se začala drhnout koupelna od podlahy až ke stropu(no dobře, jenom lampě, ale ta je na stropě, no ne? :P). Probraly jsme všechn, od zvířat až po školu. Pak se k nám (naštěstí) připojil bratránek(on to teda už moc bratránek není, je mu osmnáct :D). No, nakonec jsme to dodělali a šlo se spát.
A už je středa a já odjíždím. Dopoledne mi děda povídal o fotografování(víte, jak krásné je "promítat" lupou? :)), pak mě "vyzkoušel". Odpoledné jsme s babičkou hrály Carcassone Lovci a sběrači, babičku jsem o bod porazila :D. Zbívá mi 20 minut do odjezdu autobusu a já nejsem sbalená? No bezva. Nakonec jsem to stihla a ještě tam 10 minut čekala. Když jsem vystoupila, mamka už tam byla(Hehe, rýmuje se to :P) a tak jsme chvátaly domů, protože se nám rozbila pračka a tak nám přivezli novou.
strange-person.blog.cz
No, víte, jak byla to baouřka? Tak jsem vyfotila osvětlenou oblohu, vypadá to jak za dne. Blesky se mi bohužel vyfotit nepodařilo; byly(ono by to asi mohlo být i bily, co? :D) na druhou stranu. Tak snad příště.

Papa, vaše Ann~e

Žádné komentáře:

Okomentovat