...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Žiju? Jo :P

Ahoj!
Zase jsem zpátky v Praze. A kde že jsem to vlstně byla? No.. se školou na Šumavě. No krásně bylo. I vykoupat jsme se šli. Pravda, voda sice měla jen něco málo přes 10 stupňů, ale já tomu říkám koupání. Do vody jsem vlezla celkem 7x. Dokonce jsme směli i plavat a já si to(samozřejmě) nenechala ujít. No, ale vychloubat se budu jindy, teď Vás čeká čtení včerejška a dneška..

Tak předem se omlouvám za první odstaveček- psalo ho totiž mé druhé já a to je teda pěknej..

Tak a teď už opravdu.
Včera jsem byla doma(jako většina ze třídy). Dopoledne jsem ale trávila učením se na poslední test, jaký vůbec píšeme. No a pak jsem trochu hrála na piáno a hrála sims. Odpoledne jsem měla zkoušku ze zpěvu a jako vžd i sem pozdě(a to mi učitelka kladla na srdce, že musím přijít včas). Přišla jsem ale pozdě proto, že jsem se ještě snažila doma něco zazpívatt, protože jsem se vrátila domů pěkně nastydlá a chraptěla jsem. Jednu písničku jsem vůbec nezazpívala- zvládla jsem čistě zazpívat asi tak akorát c1 a níž(písničky na zkoušky ale byly podstatně výš), druhou pak trochu líp. A protože jsem musela mít 2. tak jsem zpívala takovou jednoduchou, jak pro přípravku. Nakonec zkouška za 1. Ale v pátek mám zkoušku z klavíru a ta bude podstatně horší.. Večer jsme s mamkou hrály Dračí doupě, začíná se tam něco(konečně) dít. No jo, hrála jsem dračí doupě půl roku. Pak jsem skončila. Ale ne proto, že by mě to nebavilo, ale já v té době měla od 3 hudebku, pak od 4 zpěv a od 5 dračí doupě, které jsme měli mít do 7, ale často jsme přetahovali až do 8. A to bylo zrovna pondělí, kdy je nejvíc úkolů..
Prostě se to nedalo zvládat, tak jsem skončila. Ale mám doma pravidla, tak že občas s někým hraju.
Dneska jsme psali ten test, ale byl o hodně lehčí, než jsem čekala. Opravdu o hodně- o 74 "otázek" lehčí. Domů jsem se dosttala místo v 1 v půl 2, protože nejely autobusy.
Budu muset jít- zase jdu s TÍM človíčkem, se kterým nechci. A to s ním budu muset ještě o prázdninách..
Někdy to možná vysvětlím.

Tak papá!

Ps. Všimli jste si nového designu? Já jsem celkem spokojená..

Ještě budu chvilku na icq..

Žádné komentáře:

Okomentovat