...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Dneska doma :P

Můžete mi závidět :P
V první řadě bych vám chtěla ale říct, že blog pozastavuju a možná i ruším. A důvod? Nebaví mě to tu.
Ne, kecám :P Tohle jsem dělala asi tak před rokem, dvěma- týden jsem měla blog a pak ho hned zruila. Nebo ho spíš nechala jen tak. Ale to bylo docela "dávno", tak že teď už to snad nehrozí. Ale o tom jindy.

Mohli jste si všimnout, že jsem tady nebyla. Byla jsem totiž pryč, na chalupě. Ale jenom se tam pracuje a pracuje... no prostě nuda. Ale četla jsem, něco promýšlela(a částečně i promyslela) a byla venku. Bohužel na focení nebyl čas a ani chuť. Tak začneme od začátku:
Ve čtvrtek se odjíždělo někdy kolem 19:30(měla jsem koncert, na blog nebyl čas), příjezd na chalupu někdy mezi desátou a jedenáctou, do postele jsem se dotsla asi o půl jedné
v noci.
pátek jsem dopoledne natírala prkna a odpoledne jsem byla v lese. Večer pak přijelo zbylé osazenstvo, tek že jsme byli komplet- Já, mamka, pan Ká, L. s přítelem M., A. s manželem P, pan Ha a pak ještě slečna H. Večer jsem šla spát brzo.
sobotu jsem vstával v půl deváté, nasnídala jsem se a šla ven. Někdy před obědem(kolem 11) jsem šla dlabat polystyren. S mamkou jsme šly žádat o svolenku jít po obědě ven, pan Ká, ač nerad, souhlasil. Pak jsme šly dodělat oběd. Bohužel guláš pan Ká připálil(nebo spíš spálil) a takjsme jedli jenom polévku. Odpoledne jsme šly s mamkou na Kol. a daly jsme si závin a horkou čokoládu(takovou tu pořádnu). Vrátily jsme se v půl šesté a mamka šla pracovat, já byla u chalupy.
neděli jsem vstávala v 8 a šla jsem ven. Asi v 11 jsem šla nahoru a četla si, A. myla nádobí. Ve 12 A. odešla, za chvíli přišla máma. Pak přišel P. hledat A., bylo mu oznámeno, že A. asi tak před hodinou a půl odešla. A. pak zase přišla a pomáhala mamce vařit oběd. Potom přiběhla H. celá uplakaná, že na jejího tátu, pana Ká, spadnul strop a jedou do nemocnice. Za chvíli s objevil pan Ká s rozraženou hlavou. Ale chodil a mluvil a to bylo v tu chvíli hlavní. Pak H. s panem Ká odjela a nahoru za chvilku přišel P.,že mu říkal, ať to tím bouracím kladivem nedělá(opravdu, na strop, kde je jenom beton bez karysítí a podpírají ho jen hurdisky, jít s boracím kladivem je pěkná blbost).
Totálně zkažená nálada. Pak A. s P. a s panem Há odjeli, Já, mamka, L. a M. jsme čekali na H., že nás odveze. Pak se muslo ještě douklidit a tak jsme nakonec vyjížděli o dost pozdějc. Ještě jsme se museli stavit v nemocnici a hodit tam panu Ká věci(šla tam jenom H.). Vyložili jsme L. s M. na nádraží a tak jsme jely do Prahy. Domů jsme se dostaly asi ve 12 a do postele v půl jedné. Tak že jsem doma.

Uff...

Žádné komentáře:

Okomentovat