...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

Harry Potter 1/2

Harry Potter 7 1/2
Jako velká "fanynka" HP jsem se na film velice těšila. Zároveň jsem se ale bála, že se jim film nepovede a že pokazí původní atmosféru knihy. Film mne ale velice příjemně překvapil.

Hodně mne překvapilo, že se v ně drželi předlohy. Čato si příběh do filmu trochu pozmění nebo dokonce nechají jen základní nápad, což se mi nelíbí. Jeden z důvoosů proč mám raději knihy, než filmy. Ale u HP 7 tomu tak nebylo. Samozřejmě bylo hodně zkráceno jejich skrývání se před Voldemortem, který zatrím ovládal většinu kouzelnického světa. Ale to by opravdu nebylo příliš dobré pro film. V knize je to trochu něco jiného, má to svojí atmosféru a je to zajímavé, jejich putování a hledání viteálů(částí Voldemortovi duše)... ale pro film, který má ke všemu omezenou délku, to zajímavé není. V něm musí být určitý spáda děj a tak řešení jídla není tím nejvhodnějším.

Valastně ani nevím, co filmu vytknout. Byl vtipný, napínavý, trochu smutný a strašidelný... Prostě takový, jaký má správný film být. Určitě povedená je scéna po tom, co se Ron vrátí zpátky k Harrymu a Hermioně(od kterých předtím utekl, jelikož se naštval a byl ovlivněný jedním z viteálů) a čeká, že ho Hermiona bude mít za hrdinu, bude šťastná a nadšená z jeho návratu, ale Hermionina reakce je přesně opačná. Ale to člověk musí vidět, aby to pochopil. A hned je tu důvod, proč na ten film jít.

Nebo později v domě Malfoyů, když se Belatrix snaží z trojce našich hrdinů vytáhnout nějaké informace. Výborná herečka! Vypadá tak věrohodně! Člověk by jí až věřil, že si to trápení ostatních opravdu užívá. Ne, že by u ostatních Smrtijedů nebo "starouše Voldyho" nic podobného pozorovat nešlo, ale Belatrix... taková šílená smrtijedka! Až je mi jí skoro líto... Ale ne, zabila Siriuse. Jenže zase... ona je taková úžasná postava! A to jsem jí do teď neměla ráda. No vidíte, na co člověk při psaní úkolů nepřijde!

Tento film je jeden z nejlépe udělaných, jaké jsem kdy viděla. Oproti velice nepodřenému dílu šestému je toto velký rozdíl. Uvidíme, jak dopadne část druhá.

Žádné komentáře:

Okomentovat