...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

sobota 26. listopadu 2011

A tak se jehňátko zamilovalo do lva...

To je ale hloupé jehně!

strange-person.blog.cz
Nálada? Dokonalá. No dobře, tak asi ne. Ale je dobrá. Zítra besídky. Nevím, co jako budeme dělat, ale OK :D
Dneska přilítnu do školy asi 5 min. před zvoněním. a to jsem šla o 15 minut dřív, než obvykle. no vidíte to. Ach, jak já se těším. strašně. Vánoce. jupí. Sakra. Hurá, Super.

Chce někdo můj facebook? sice Vám na 99% řeku ne, ale tak co :D Jak já ten facobook nenávidím!

Miluju House. Houser :D Co blbnu. Co je tohle za náladu? :D Ach jé, takhle jsem se necítila už dlouho.

Jdu napsat děkovný dopis. ale nevím komu. No nic. Zabijte mě. Bzz. Straší mi ve věži. To je ale super.

Asi bych toho měla nechat. no ne, vážně. Připadám si divně :D Sakra. Pomoc. Domů. Já. Já pdouch. Já zpěvák. No tak to dost. Ehm. :D

Pizza! Večeře. Ňááám! :D Dobrou! Ne, já nejdu spát. jdu hrát Balloono. Neřešit.

Pfů! Nejlepší úterý v mém životě. :D Ale nic nenahradí včerejšek. Ach jo.

Vidíte a už zase jsem rozmrzelá. A to jsem říkala, že se mi tohle nestane. Teď mluvím o něčem jiném.

Adios.

Žádné komentáře:

Okomentovat