...

Chtěla bych upozornit, že články zde zveřejněné, které nejsou psány tím rádoby "ručním" písmem, jsou z mého bývalého blogu a jsou relativně "staré".

úterý 17. ledna 2012

2000 let v udoucnosti

Povídka, kterou jsem psala do Aurory...
 
"Koukej vylézt z postele, ty líná potvoro!" Jen neochotně jsem otevřela oči. Co si to dvoluje? Já nejsem přeci žádná... jo aha. Jasně. To bylo oslovení. Je tak blbý jmenovat se Líná Potvora. Rodiče to ale vymysleli dobře. Můžou mi vynadat a já o tom ani nevím. Tss. Vrhla jsem po chůvě očima. Aha, takže to oslovení nebylo. Neudu to řešit. Co to bylo dneska za plány? Jo aha! Jasně. Křest myší lodě MyLoSt. A pak... randé! Hehe. Začala jsem Zkákat po posteli. *Error* *Zkákat→Přidat do slovníku* Já vím, že jsem její výsost vládkyně nejmocnější zlatá Líná Povora Anastazie.... a tak dále. Ale ani tak mi nemuseli do hlavy strkat tohle automatické opravování chyb. Já nejsem počítač... až na jednu mojí polovinu, přirozeně.
Oblékla jsem si své naprosto dokonalé stříbrné šaty. Dělali mi je v tom krásném železářství naproti pekárně. Potom jsem na své tři řasy nacvkala chrániče a rozletěla se vstříc krásnému dni. Na snídani už nebyl čas a tak jsem šla rovnou křesat... e-e křtít.
,,Dámy a pánové, myši a myšáci, roboti a robotice, psové a pesové..."
,,To přřřře skočte. Užžžž přřřřřejděte k tomu zzzávěrrru," rozkázal myší stavitel.
,,Přivítejte její výsost vládkyni nejmocnější zlatou Línou Potvoru-" stavtel ho utnul pohledem.
,,-Línou Potvoru, která se dnes ujme křtu této lodičinky... em,lodi?" Otazník na konci? Chudáčci moji malí! Ještě se jim budou smát za jejich maličké lodičk... lodě. *Instalují se nové aktualizace* Už zase? Neinstalovaly se včera? Povzdechla jsem si a vešla na jevště.
,,Vítejte všichni! Miluji vás! Pusinku! Ach, díky za potlesk! O, první myší loď a já ji mohu pokřtít! Jsem dojata!" Sklonila jsem se k myší loďce. Měla jsem ji odstrčit svým nehtíkem na vodu. *Aktualizace dokončena* Bouch! Zajiskřila jsem. Proč mi to nedošlo? Když se totiž dokončí nějaký proces, vždycky začnu jiskřit. Mezi myšima vypukly toho dne velké nepokoje a před královským palácem probíhaly demonstarce. Otec byl naštěstí dosti chytrý a vyslal mezi myši kočíčí gardu. Na internetu pak kolovaly videa se zprávami o rozsáhlosti popálenin kapitána lodi. Jeden server dokonce nabízel aktuální pohledy do pokoje kapitána. Víte, jak to udělali? Normálně mu s sebou dali štěn-
ě
Byl již večer a já si prozměnu vzala své nejlepší šaty. Z jakého železářství že jsou? Proboha, vy snad máte doma všechny šaty z železářství? I já mám normální šaty. Tyhle dělali ve skle u Kláry. To je prej nějaký archaický jméno bo co. Když jsem vešla do Hřebíka(to je moje oblíbená restaurace), Děravý Punčocháče už na mě čekal.
,,Čus Líná Potvoro! Jak se vede? Prej si dneska naprosto zvorala ten křest. No jó. Mimochodem, fakt máš blbý jméno. Moje máti si furt stěžuje, jak se hrozně jmenuje a přitom má naprosto normální méno* a ne tak hrozný, jako ty. Co si dáš k jídlu?"
*Pozn. překladatele: Podle našich zdrojů se jmenuje Babiččin Podšálek

Celý večer byl nádherný. Nejdřív jsem si dala CD+ od pana profesora Husího Brka s kaší(no co, musím nasytit obě své poloviny), pak šroubky se šlehačkou a na závěr těstoviny sypané magnetem. Po večeři jsme si povídali a nakonec jsme se k sobě naklonili a... *Chyba: Nalezeny nežádoucí viry,(Podrobnosti: Magnet) přeinstalujte systém*

1 komentář:

  1. :D Ann* ty máš prostě skvělý nápady na povídky! ;) ten konec! :D ae nejlepší je: Dámy a pánové, myši a myšáci, roboti a robotice, psové a pesové :D ;) Ann!* jsi jednička! ;)

    OdpovědětVymazat